Wat vragen we van jou?
Dat je enthousiast bent, leergierig en nauwkeurig
. Dat je heel klantvriendelijk bent en ervaring hebt met receptiewerkzaamheden zoals het beantwoorden van telefoon/mail en ontvangen van klanten/relaties.
Daarnaast beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift, ook kan je een klant/relatie in het Engels te woord staan. We hanteren als werktijden 5 ochtenden in de week (5 x 4 uur 8:45/13:00). Mogelijk vragen we soms ook enige flexibiliteit en verruiming van werktijden wanneer een van de collega’s afwezig of met vakantie is.
Uiteraard in overleg. Het is prettig wanneer je bekend bent met het office-pakket zoals de mail in Outlook, tekstverwerken in Word of opstellen van lijsten in Excel. Onze boekhoudkundig pakket is Bouwinfosys, mocht je hier ervaring mee hebben is het fijn, anders leren we het je graag.
Ben je geïnteresseerd geraakt?
Stuur dan vandaag nog je motivatiebrief en CV naar:
personeelszaken@gubbels.nlWie weet werk jij dan binnen no time mee aan de meest uiteenlopende infra-projecten. Voor meer informatie omtrent deze vacature kun je contact opnemen met Daphne Bakker op telefoonnummer 0411-641980.