Wij bieden je:

De mogelijkheid om onze receptie te bemensen, maar ook andere afdelingen te ondersteunen met allerlei administratieve taken.  Je hoofdtaak ligt natuurlijk wel op onze receptie, waarbij je het eerste aanspreekpunt bent, de telefoon/mail beantwoordt en onze gasten netjes ontvangt en te woord staat. Omdat we een grondbank hebben, weeg en verwerk je de wegingen van de in-en uitgaande vrachten, dit hoef je nog niet te beheersen, we leggen je alles uitgebreid uit.  

Als gastvrouw/heer bereid je een eventuele lunchvergaderingen voor.  Naast je werk op de receptie voer je ook lichte schoonmaakwerkzaamheden uit. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het reinigen van de koffiezetautomaten/bijhouden van de voorraden/legen van de  vaatwassers en nakijken werkzaamheden van ons schoonmaakbedrijf.  Bij andere afdelingen (receptie/bedrijfsbureau/KAM/HR) vragen we je te helpen met lichte administratieve taken zoals archivering of het plaatsen van bestellingen. 
Wat vragen we van jou?

Dat je enthousiast bent, leergierig en nauwkeurig. Dat je heel klantvriendelijk bent en ervaring hebt met receptiewerkzaamheden zoals het beantwoorden van telefoon/mail en ontvangen van klanten/relaties.  

Daarnaast beheers je de  Nederlandse taal in woord en geschrift, ook kan je een klant/relatie in het Engels te woord staan. We hanteren als werktijden 5 ochtenden in de week (5 x 4 uur 8:45/13:00). Mogelijk vragen we soms ook enige flexibiliteit en verruiming van werktijden wanneer een van de collega’s afwezig of met vakantie is.

Uiteraard in overleg.  Het is prettig wanneer je bekend bent met het office-pakket zoals de mail in Outlook, tekstverwerken in Word of opstellen van lijsten in Excel. Onze boekhoudkundig pakket is Bouwinfosys, mocht je hier ervaring mee hebben is het fijn, anders leren we het je graag.
Wat krijg je terug voor je kennis en inzet?

Ook niet onbelangrijk, we bieden je een goed salaris met prettige aanvullende voorwaarden en lekkere koffie met leuke, gezellige collega’s. Onze collega’s zijn voor ons heel waardevol, daarom hebben wij veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden. Je krijgt veel ruimte en vrijheid om je eigen initiatieven vorm te geven. We hebben een personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert en een gezellige vrijdag-middag-borrel. Bij Gubbels hebben we een fijne en open bedrijfscultuur. Een goede werksfeer staat bij ons familiebedrijf voorop! 

Wie zijn wij?

Gubbels is een familiebedrijf en is opgericht in 1958. Wij bestaan bijna 65 jaar, maar hebben een gemotiveerd team dat hard wil werken aan de toekomst. We hebben korte lijnen en open manier van communiceren. Het bedrijf is een allround organisatie voor infra technische-  en sloopwerken, asbestsaneringen, bodemsaneringen, recycling, grondbank en immobiliseren.
Ben je geïnteresseerd geraakt?

Stuur dan vandaag nog je motivatiebrief en CV naar: personeelszaken@gubbels.nlWie weet werk jij dan binnen no time mee aan de meest uiteenlopende infra-projecten.  Voor meer informatie omtrent deze vacature kun je contact opnemen met Daphne Bakker  op telefoonnummer 0411-641980.
Solliciteer vandaag nog
Uw CV (Toegestane bestandsextensies .doc of .pdf en maximaal 5MB)

Op de hoogte blijven van de laatste
projecten en nieuws?